Saturday 15 February 2014

UPDATE: Suspek kedua tidak terlibat dengan kes curi kentang

UPDATE: Polis mengesahkan En Amir Si Tonjang tidak terlibat dengan kes ini



10 Januari 2013- Pada dua hari lepas, Polis Selangor telah menerbitkan 2 wajah suspek kes curi ubi kentang yang bernilai RM100 Ribu. Dalam usaha Blog TTO menyebarkan informasi dan gambar suspek tersebut, admin dikejutkan dengan satu mesej yang diterima dalam FB Page daripada salah seorang suspek tersebut.

Siaran Media Polis Selangor
Namun, suspek yang menggelar dirinya Amir Si Tonjang mengatakan beliau agak bengang apabila mendapat tahu wajahnya dipaparkan dalam orang yang dikehendaki ketika ini.

Menurutnya lagi, beliau langsung tidak terlibat dengan kes itu malah ketika kejadian beliau sedang bekerja dalam bidang cari gali(Petronas) di pejabatnya, Kerteh.


Pada mulanya, Admin TTO tidak mengendahkan mesej tersebut, namun pada hari ini beliau secara terangan memberi komen dalam link di Facebook Page TengokTVonline.


Jika dakwan itu benar, mungkin beliau menjadi mangsa khianat sindiket yang menggunakan identitinya. Lagipun, tidak mungkin wujud kesilapan mengenalpasti suspek kerana Pihak Polis bertindak berdasarkan bukti. Apapun semoga beliau dipermudahkan dalam urusan membersihkan namanya semula. -TengokTVonline!

UPDATE: Polis mengesahkan En Amir Si Tonjang tidak terlibat dengan kes ini

0 comments:

Post a Comment

 

LIKE Semua Button Untuk Terus Membaca


Powered By PARASIT
#LikeDanTeruskanMembaca